V ojedinělých případech se může stát, že potřebujete koupené zboží reklamovat. Může to být z různých důvodů. Ať už jde o chybějící díl, neodpovídající rozměr či čalounění vždy Vám vyjdeme maximálně vstříc a pokusíme se Váš problém vyřešit v co nejkratší možné době. Naše společnost se samozřejmě snaží těmto problémům předcházet a tím množství reklamací minimalizovat. Pojďme si tedy podrobně projít celý proces reklamace od oznámení až po úspěšné vyřízení.
01. Rozpoznání vady a její fotodokumentace
K přesné identifikaci závady či nedostatku jsou pro nás důležité věcné a detailní informace. Pokud jde o mechanické poškození nebo záměnu moření či potahové látky, postupujte prosím podle dále uvedeného návodu. Zkontrolujte vadné místo a jeho okolí a pokud máte možnost, závadu několikrát vyfoťte digitálním fotoaparátem nebo mobilním telefonem. Uvítáme několik fotografií z různých úhlů, detail závady a celkový pohled na poškozený nebo neodpovídající díl.
02. Reklamační formulář
Prvním zásadním krokem k úspěšnému vyřešení reklamace je vyplnění a odeslání reklamačního formuláře. Kliknutím na tlačítko „REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ“ můžete pokračovat k dalšímu kroku, kterým je stažení a vyplnění formuláře. Po vyplnění jej můžete zaslat emailem na naši adresu [email protected] nebo poštou na uvedenou adresu.
03. Vyplnění reklamačního formuláře
Aby Vás mohli naši technici snadno identifikovat a rozeznat charakter závady, je nutné přesné vyplnění všech údajů. Všechny položky ve formuláři jsou povinné! Číslo objednávky zjistíte z faktury nebo z informačních mailů, které jste obdrželi bezprostředně po objednávce. Nezapomeňte také na Vaše kontaktní údaje k rychlejší komunikaci s našimi pracovníky. Dále prosím vyberte druh závady.
Buďte prosím věcní a pokuste se problém co nejpřesněji popsat.
04. Přiložení fotografií k reklamačnímu formuláři
Do příloh emailu přidejte fotografie zobrazující uvedenou závadu.
04.01 Výběr fotografií z PC
Pokud máte fotky stažené v počítači, najděte pomocí navigace dané fotografie, všechny je označte a přidejte do přílohy emailu.
05. Kontrola údajů a odeslání formuláře
Po přiložení fotografií prosím zkontrolujte všechny vyplněné údaje a formulář odešlete. Tímto Vaši reklamaci přebíráme a začínáme ji řešit.
06. Průběh a vyřízení reklamace
V nejbližším možném termínu se Vám poté ozve náš pracovník, který s Vámi celou reklamaci vyřídí. Po doručení nového nebo opraveného dílu na náš sklad, Vás budeme kontaktovat ohledně způsobu dodání. Jde-li o menší díl, je výhodné využít služeb České pošty. Pokud je díl větších rozměrů, přivezeme Vám ho zdarma naší dopravou.
K maximální spokojenosti našich zákazníků se vždy snažíme o co nejrychlejší možné řešení všech problémů, nedostatků či reklamací!